אודות

שלום, אנחנו פיוז'ן סטודיו, נעים להכיר.
מזה כ 12 שנים אנחנו מפתחים אתרי אינטרנט ייחודיים, מערכות לניהול תוכן, דפי נחיתה, כרטיסי ביקור דיגיטליים תוכנות ועוד.
אנחנו מאמינים שניתן לממש כל חזון תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה, עבודה מקצועית ומתן פתרונות יצירתיים וייחודים לכל לקוח. הצוות בפיוז'ן סטודיו מלווה את לקוחותיו לאורך כל התהליך, החל משלב האפיון והבנת הצרכים של הלקוח ועד למסירת המוצר הסופי, אנו מגדירים ייעדים וקהלים ונותנים למוצר שלכם לעבוד עבורכם עלידי קידום ושיווק ברשת ביחד עם מחלקת הקידום המנוסה והמקצועית שלנו שיוצרת לכם לקוחות חדשים.

צעד אחד לפני כולם

אתרי אינטרנט יחודיים
להיות שונה בעולם שהכל בו דומה זאת המשימה שלנו. כמעט כל האתרים היום מתבססים על תבניות זהות או דומות מה שהופך את האתרים לזהים, לא ייחודיים ללא אופי. כבר 12 שנה אנחנו מפתחים  אתרי אינטרנט ייחודים ללא תבניות. 
אנחנו יודעים כמה העסק שלך זקוק לחלון ראוה מקצועי עם אתר אינטרנט שימלא את מטרותיך באופן מושלם, אנו נפתח עבורך אתר אינטרנט שיגדיל את הכנסותיך במשך 24 שעות ביממה ללא עבודה!
קראו עוד
מערכת ניהול לכולם
מערכת ניהול תוכן נוחה לתפעול היא גורם חשוב מאד ברכישת אתר אינטרנט, העולם היום מלא בפלטפורמות שונות ואתרי אינטרנט שונים וניתן להשיג אתר + מערכת לניהול תוכן במחיר זול יחסית, אבל האם זה באמת מה שאתם צריכים? חברת פיוז'ן סטודיו פיתחה עבורכם מערכת ניהול תוכן מהנוחות בעולם שמתאימה לכל אחד, כן שמעתם נכון לכל אחד ואחד מכם שרוצה לנהל אתר אינטרנט.
מהיום כבר לא צריך לעבור קורס או השתלמות על מנת לעדכן לעעדכן את האתר שלכם ולהביא אותו למצב שבדיוק רציתם.
המערכת נוחה ופשוטה לניהול והיא כוללת את כל הפיצ'רים הכי חדשים ומעודכנים ברשת, היא מותאמת בצורה מושלמת לקידום והיא תומכת ב 5 שפות.
רוצים לראות דוגמה?
אתר שעובד עבורכם
אנו מפתחים אתרי אינטרנט יעילים ומותאמים לזמן הנכון ומשווקים אותם במקום הנכון, כל המוצרים שלנו בין אם זה אתר תדמיתי, אתר חנות, דף נחיתה או כרטיס ביקור דיגיטלי יניבו עבורכם את התוצאות שתמיד רציתם ויעבדו עבורכם 24 שעות ביממה. אנו ניצור עבורכם חנות מסחר הכוללת קטלוג פריטים מפורט על פי קטגוריות ראשיות וקטגוריות משנה שיאפשר תצוגה מורחבת של המוצר עם מגוון אפשרויות כגון הוספה למועדפים, דירוג עבור המוצרים, הוספת מאפיינים לכל מוצר, מידות, צבעים ועוד הרבה פיצ'רים יעילים במיוחד. בנוסף ניתן דגש בהצגת המלל והתוכן של המוצר אשר ייכתב באופן שיווקי וישים דגש על מיתוג המוצר. אנו ניצור מיקומים אסטרטגיים של המוצרים: מיקום המוצרים המובילים יוצגו במרכז ויהיו בולטים לעין המבקר באתר. מוצרים משניים אחרים יופיעו גם הם באתר ויהיו נגישים לכל המתעניין.
 
דוגמה לאתר חנות
fusion-studio
מעוניינים למכור באינטרנט?
בניית אתר חנות זאת מומחיות שלנו. אנו מפתחים חנויות וירטואליות עם מערכת ניהול נוחה וידידותית, לצפיה באתרי חנות לחצו כאן, לפתיחת חנות וירטואלית אתם מוזמנים להשאיר פרטים כאן.