קידום ושיווק ברשת

קידום אתרים אורגני (ובקיצור SEO, כלומר Search Engine Optimization) הוא כמובן רק אפיק שיווק דיגיטלי אחד מתוך כמה וכמה אופציות, שגם הן עשויות לספק תועלת רבה. מצד שני, קידום בגוגל הוא מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווק כמעט, ויש לכך 3 סיבות עיקריות:

1.טיימינג מושלם – עם קידום אתרים חכם ויעיל, אתם מופיעים על המסך של הגולשים הנכונים ברגע הנכון ועם המסר הנכון. כשאדם, שהעסק שלכם יודע לספק מענה לצורך אמיתי שלו, מגיע לאתר בדיוק כשהוא זקוק למשהו – מוצר או "רק" תשובה לשאלה – הסיכוי שהוא יתרשם מכם לטובה גבוה במיוחד. בנוסף, גוגל למעשה "המליץ" עליכם, ולכן קל יותר להניע את הגולש לפעולה הרצויה מבחינתכם. התוצאה: במרבית המקרים, יחס ההמרה של הקידום האורגני הוא הגבוה ביותר מבין כל אפיקי הפרסום הקיימים.

קידום אורגני בגוגל
קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) כבר מזמן הפך לאפיק האפקטיבי והרווחי ביותר בקרב חברות וארגונים, מדי יום מיליוני ישראלים מחפשים בגוגל אחר מוצרים או שירותים במטרה למצוא תשובה לצורך שלהם. חברתנו הינה מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בקידום אתרים אורגני בגוגל ומספקת תוצאות מדהימות בקידום אתרי לקוחותינו כבר מעל 13 שנים.

אז ​אחרי שנים של מחקר ולימוד של מנועי החיפוש של גוגל , אפשר להגיד שלמדנו את האלגוריתם בצורה הכי עמוקה שאפשר. בזכות התאמת האתר באופן הנכון ביותר למנועי החיפוש אנו מצליחים לייצור אופטימיזציה חכמה המאפשרת לנו ובעיקר ללקוחות שלנו להוביל ולהופיע בתוצאות הראשונות בביטוים התחרותיים ביותר.

קידום אורגני שווה משהו?
קידום אורגני שווה הרבה מאוד,  לפי משרד הכלכלה ב 2017 הפרסום בדיגטל הפך להיות מנוע הצמיחה המרכזי  לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, הנתון המעניין בדוח מתייחס לפניות (לידים) אשר מקורן בתוצאות אורגניות, חשוב שתדעו! שליד שמקורו בקידום אורגני ממיר לעסקה ב36% יותר בהשוואה לקידום הממומן בגוגל. הסטטיסטיקות מלמדות שעם הזמן הגולשים הופכים חכמים יותר- הם מבינים את ההבדל בין עסקים אשר מקודמים בכסף לבין אתרים אשר הגיעו לתוצאות הראשונות בקידום אתרים.

הסוד הגדול של הקידום האורגני
את הסוד לאלגוריתם של גוגל בתחום הSEO (קידום אתרים), זה שקובע מי יופיע ראשון בתוצאות החיפוש, יש רק בידי מעטים. אז איך בכל זאת ניתן לעשות קידום אורגני בגוגל?  במהלך ה 10 שנים האחרונות עשינו קידום אורגני בגוגל ללמעלה מ 270 אתרים, בזכות הרבה ניסוי וטעייה, לילות בלי שינה וקריאת מדריכים של המנטורים המובילים בעולם, אנחנו מאמינים שהצוות שלנו הוא הדבר הכי קרוב (בישראל) להבנת האלגוריתם של גוגל. את מי שזה באמת מעניין- למעשה קיימים למעלה מ 200 פרמטרים שונים המשפיעים על הדירוג שגוגל נותן לאתר שלכם. גוגל משתנה כל הזמן ופעם בכמה חודשים הוא משנה את היחס בין המשקלים שהוא נותן לכל אחד מהמאתיים פרמטרים, כך הופך קידום אתרים לייצור דינאמי המצריך תחזוקה קבועה. החכמה האמיתית היא לבצע התאמה בין מבנה האתר ל”זחלן” של גוגל, כלומר לגרום לגוגל לאוהב את האתר שלכם. במידה והצלחתם גוגל יתגמל אתכם על כך והאתר שלכם יעלה מיד בדירוגי המיקומים- זאת למשל הסיבה שאנחנו לא מחייבים את הלקוחות שלנו ל”תקופת התחייבות”- אנחנו עובדים רק על בסיס הצלחה!


למה לבחור בנו לקידום אתרים אורגני?
יש לנו את הדרך להביא אתכם למקום הראשון. בשביל זה בדיוק אנחנו חיים, נושמים וגם ישנים בתוך המנוע החיפוש של גוגל. רוצים לדעת איך זה עובד? מלאו פרטים ואתם בדרך לגלות את שיטות הקידום האורגני המובילות בישראל (בהתחייבות)
קידום אתר בגוגל (ממומן)
אנחנו מציעים שירותי ניהול קמפיינים בגוגל עם שקיפות מלאה ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר יתמקדו בהחזר מירבי של ההשקעה (ROI) שלכם.

כמה מילים על השירות שלנו
ניהול קמפיינים בגוגל הינו השירות העיקרי שלנו, בו אנחנו מתמחים וזה מה שעושה אותנו למומחים אמיתיים.
אנחנו מנהלים קמפיינים בגוגל מעל לעשור עבור מגוון רחב של לקוחות,לכל לקוח יש את המאפיינים שלו, את הצרכים שלו ואנחנו מבצעים התאמות בהתאם.

אנחנו לא משתמשים בשירותי מיקור חוץ לניהול הקמפיינים של לקוחותינו, הניהול עצמו נעשה 100% אצלנו.

אין לנו אנשי מכירות, אתה תמיד תדבר עם איש מקצוע שעוסק בניהול קמפיינים בעצמו וזה יבטיח לך שתמיד תקבל את הייעוץ הטוב ביותר.

אנחנו לא מעסיקים אנשים ללא ניסיון, תמיד תדבר עם מומחה שיש לנו ניסיון רב בניהול קמפיינים בגוגל ותמיד תרגיש שאתה מקבל את השירות הכי מקצועי שיש.

מה אנחנו עושים עבור הלקוחות שלנו?
מנהלים עבורם את הקמפיין בגוגל בצורה המקצועית והאיכותית ביותר שיש.
מייעצים להם לגבי אסטרטגיות נוספות שאפשר לעשות במסגרת הקמפיין הממומן שלהם.
מעדכנים אותם בכל החידושים והעדכונים בגוגל אדוורדס.
אנחנו לא מספקים שירותים נוספים מעבר לניהול קמפיינים בגוגל, אבל…
הלקוחות שלנו מקבלים ליווי וייעוץ בכל מה שקשור לשיווק האתר שלהם.
אנחנו עושים את המקסימום עבור כל לקוח שלנו, הלקוחות הם הנכס הכי גדול שלנו.
כמה סיבות מצוינות למה כדאי לך לעבוד אתנו:
מעל 10 שנות ניסיון.
אנחנו שמים דגש רב על יחס אישי.
שקיפות מלאה בכל שלבי העבודה.
הקמפיין פרסום שלך ינוהל ע"י מומחה ולא מתמחה.
בעלי תג Google Partners.
לא מחזיקים אף לקוח בניגוד לרצונו.
לעולם לא ניקח פרויקט שאנחנו לא בטוחים שנצליח להביא ללקוח תוצאות משמעותיות.
ניהול קמפיינים בגוגל זו ההתמחות המרכזית והיחידה שלנו.
מוסמכי Google Partners
אנחנו בעלי תג Google Partner, מה שאומר שאנחנו עומדים בדרישות של גוגל להעניק שירותי ניהול קמפיינים ממומנים כסוכנות מקצועית.
בנוסף זה מקנה לנו גישה ישירה לצוותים המקצועיים של גוגל בנוגע לדברים נקודתיים עבור לקוחותינו.


איך אנחנו עובדים?
במידה ועדיין אין לך קמפיין בגוגל, נבנה עבורך קמפיין חדש. אנחנו ממליצים לקרוא בהרחבה על תהליך העבודה שלנו.
במידה וכבר יש לך קמפיין  פעיל בגוגל, תוכל לקרוא בהרחבה כיצד נוכל לקחת עליו פיקוד.

העלויות שלנו
העלות שלנו מתחלקת לשניים:
עלות הקמת קמפיין: תשלום חד פעמי שמשולם בתחילת התהליך.
דמי ניהול חודשיים: תשלום חודשי עבור הניהול השוטף.
המחיר של הקמת הקמפיין ודמי ניהול חודשיים משתנים מפרויקט לפרויקט בהתאם למאפיינים שלו.  (אחרי שיחה קצרה תקבלו מאתנו הצעת מחיר מדויקת)
החוזים שלנו לא מחייבים אתכם לתקופה מינימאלית (לא מחזיקים לקוח בניגוד לרצונו)
התשלום עבור הפרסום משולם לגוגל ישירות.


מה זה פרסום ממומן בגוגל (PPC – PayPerClick) ?
בקצרה ת’שלם וקבל תוצאות מיידיות. תשלם לגוגל סכום של כסף בשביל כל קליק וגוגל ידאג להעביר אתך לדף הנכון.. כי בפשוטו של עניין עסק שלא מקודם בלפחות ארבעה או חמישה דפי חיפוש התחלתיים, לא עומד בסיכוי. עם עבודה נכונה ומקצועית, ניתן להגיע למלא תוצאות יפות ב מערכת אד וורדס. אלא ש נחוץ לעשות התאמה בשביל להמנע מתשלום על הקלקות מיותרות. חשוב לצרף לכל סלוגן קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים בתוך האתר להורדת עלויות להקלקה. יהיו יותר המרות לקליק פר שקל ככל שהגלישה יותר ממוקדת. צריך לעשות מעקב רציף ובדיקה מעמיקה של הקמפיין כדי לבחון באם ההקלקות קשורות לנושא או שלא..

קידום ממומן ברשת עלול להתגלות כמסוכן ללא פיקוח מקצועי
אנחנו את שלנו אמרנו! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אך מומחה בלבד שישגיח לך על החשבון (תמורת משכורת סמלית) ימנע ממך הרבה מאד טעויות נפוצות שיובילו להפסד של מאות ואלפי שקלים שאינם מועילים. הנני אומר את זה מתוך התנסות מרה של אובדן של למעלה מ מיליון ש”ח, לא יעילים שבזבזתי על קידום בתשלום פר קליק בתחילת דרכי. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של מעל 320,000 ₪ בחודש.. אפשר לדמיין מה היה לו הייתה אופטימיזציה יעילה?! )
פרסום ממומן בגוגל

בואו ניכנס רגע למוח של גוגל
אז נגיד שאתם מעוניינים ב איזה פסיכולוג או וטרינר קודם אתם פונים לגוגל (44% ממחשבים או דרך האייפון – %56 ) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ככלל גורף בעמוד הראשון. על פי מחקר, גולשי אינטרנט שמגיעים לעמוד נחיתה עוזבים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר נהיר וממוקד למה שהם באו לחפש, אפשרי לשכנע אותם להתעכב אפילו מספר דקות. אז מדוע זה חשוב לנו לשיווק? מנוע חיפוש מעיין בכל הפרטים האלה ובהסתמך על כך (ועוד מאות רבות של נתונים), קובע מי יהיה משווק יותר מעמיתו “באורגני” ומי יחויב על אותן מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.
קידום בפייסבוק
קידום עסקים בפייסבוק יכול להיות מורכב, הוא הרבה מעבר למה שאתה מכיר כיום. יש לפייסבוק המון מה להציע לעסקים על מנת לקדם אותם. קידום עסקים בפייסבוק בנוי על כמה דברים עיקריים: תוכן איכותי וחשיפה רלוונטית.

בין אם אתם הבעלים של עסק קטן קידום עסקים בפייסבוק הוא אפילו יותר רלוונטי עבורכם. באמצעות ניהול וקידום דף עסקי תוכלו לחזק את שם העסק שלכם, לשמור על שר אישי עם לקוחות פוטנציאליים ואפילו לקדם את המוצרים שלכם בעמוד.

באמצעות קידום דף עסקי בפייסבוק (בצורה משכילה) ניתן להגיע לקהל היעד שבדיוק צריך מישהו שמוכר מוצר או שירות כמו שלך, ע"י פילוח קהלים ממוקד המאפיין את הלקוחות הפוטנציאלים שלך, למשל ״נשים בנות 18-30, מאיזור השרון, שמתעניינות באופנה״ . ע"י ניהול נכון של הדף העסקי שלך תוכל לקבל הרבה לידים במחיר נמוך, תדמית, חשיפה ונוכחות חזקה ברשת.

ניהול הדף ברמה יומית​
אנחנו מאמינים שההתעסקות שלכם בעמוד הפייסבוק גוזלת זמן ומחיר על חשבון דברים יותר חשובים בשבילכם. מסיבה זאת, חברת רנקום קריאייטיב תדאג לנהל את הדף העסקי על בסיס יום יומי: שיתוף של הפוסטים בקבוצות רלוונטיות, תגובות ללקוחות בהודעות או בפוסטים, מעקב אחר קמפיינים ממומנים ועוד..

תוכן ייחודי לשפה המיתוגית שלכם​
מכירים את זה ששמעתם איזשהו משפט מחץ מפרסומת והמשפט הזה לא יוצא מהראש שלכם? כאן כותבי התוכן שלנו עבור קידום בפייסבוק נכנסים לתמונה וידאגו לכך שכולם לא יפסיקו לדבר על העסק שלכם.

תפוצה לעשרות אלפי לקוחות מדי שבוע​
קידום בפייסבוק באופן מקצועי בבית רנקום קריאייטיב יחשוף את העסק שלך מדי יום לאלפי לקוחות פוטנציאלים שמחפשים מדי יום את העסק שלך!

צוות מקצועי שעומד תמיד מאחוריכם​
גולת הכותרת בקידום בפייסבוק הינה הצוות המנוסה והמקצועי שיעמוד מאחוריכם בכל שלבי הפרסום והקידום, חברת רנקום קריאייטיב מציבה ייעדים גבוהים לעובדיה ובנוסף מכווינה אותם לתת את המקסימום בכל שלב בפרסום העסק שלכם.

קישור לפרופיל האינסטגרם העסקי​
על מנת שנוכל להבטיח את מירב ההצלחה מקידום בפייסבוק עבור העסק שלכם, אנו נקשר את כל התוכן והפוסטים ישירות לעמוד האינסטגרם העסקי שלכם בשביל שהלקוחות לא יפספסו אתכם גם ברשת החברתית השניה הגדולה בעולם – אינסטגרם.

ניהול קמפיינים ממומנים
החלק החשוב ביותר בקידום בפייסבוק הוא לדעת לנהל את תקציב הפרסום שלכם – לנו יש את הידע והנסיון לקחת את העסק שלכם לפסגה באמצעות שימוש בכל סוגי הקמפיינים הממומנים בפייסבוק בשימוש קוד הפיקסל הייחודי שיעקוב אחר המרות וקהל פוטנציאלי.




קידום בפייסבוק - חשיפת העסק ברמה שטרם הכרתם
כמו שכולנו יודעים בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו , מהעיסוק היומיומי שלנו ובעצם מרבית מהדברים שאנחנו צורכים שמים לב אליהם ונחשפים אליהם ראינו ופגשנו ברשתות אלו. מסיבה ברורה זו יותר ויותר בעלי עסקים אשר רוצים להגדיל את החשיפה של העסק שלהם והמותג שלהם מבינים שלשם כך יש צורך בקידום בפייסבוק. קידום בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל (יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר, גוגל+ , לינקדאין ועוד) גורם לכך שהנכס האינטרנטי שברשותכם ברשתות השונות ישרת אתכם ויהווה כר פורה להעלאת המודעות בקרב הגולשים השונים ויגדיל את החשיפה של העסק שלכם והמודעות אליו.

אפשרויות קידום בפייסבוק:
ישנם כמה אפשרויות לקידום בפייסבוק: קידום אורגני, קידום ממומן.
קידום בפייסבוק באופן אורגני כולל בתוכו הכנת פעילות עבודה מפורטת שמצריכה מחשבה, מציאת קבוצות רלוונטיות בעלות נושא משותף עם העסק שלכם ופרסום בהן כך שהחשיפה אל העסק תגדל בקרב גולשים פוטנציאליים שרק מחכים למידע בתחום הספציפי של הקבוצה. בקבוצות אלו חשוב לפרסם במידה הרצויה על מנת לגרות את קהל היעד ולא להתיש אותו. פייסבוק היא הפלטפורמה שהצליחה לנתח בצורה הטובה ביותר את קהל היעד, בצורה כזאת שכיום כבר אפשר להגיע לגולשים המתעניינים בתחום מסויים בצורה ישירה מאוד דרך פרסום זה. קידום ממומן, כלומר קידום בפייסבוק בתשלום הוא קידום פוסטים על פי קהל יעד רלוונטי-תחום גילאים, תחומי עניין ועוד. בקידום ממומן בפייסבוק ישנן אפשרויות שונות להעלאת פוסט: פוסט שמטרתו יצירת מעורבות פוסט שמטרתו תפוצה גבוהה פוסט שהוא סרטון מספר תמונות שאפשר לגלול (קרוסלה) ועוד..
אנחנו עם ניסיון של של 10 שנים בקידום בפייסבוק ויצירת אלפי קמפיינים שהגדילו את החשיפה, קידמו את עסקי הלקוחות העסקיים והפרטיים שלנו מאוד והוציאו אותם מרוצים על הצד הטוב ביותר אנחנו מוכנים לצאת איתכם לדרך. בחברתנו תוכלו למצוא את מיטב המומחים אשר למדו והתמקצעו במכללות הנחשבות ביותר בארץ ובעולם אשר ילוו אתכם לאורך כל התהליך עד ההצלחה.

 
קידום באינסטגרם
כתיבת תכנים לאתר
כתיבת תוכן איכותי, מא’ ועד ת’, היא משימה שחייבים לקחת בשיא הרצינות. משחק מילים הוא לא משחק ילדים וכולם כבר יודעים שתוכן הוא הפרמטר החשוב והקריטי ביותר להצלחה באינטרנט. אנחנו לא מתפשרים על האותיות הקטנות ומספקים רק תוכן איכותי, מקצועי, שיווקי, אינטליגנטי ומניע לפעולה. בהתאם כתיבת המאמרים שלנו נעשית בקפידה. כאן מאמינים שלעסק שלכם מגיע הטוב ביותר במלוא מובן המילה, תרתי משמע.

טקסט מצוין עבורנו הוא רק כזה שהגולשים מרגישים שהם חייבים להגיע אל הנקודה האחרונה. מתוך תפיסה זו אנחנו רואים כתיבה שיווקית ככזו שמעבירה את המסר הפשוט אך החשוב מכל – הגעתם למקום הנכון, כמה טוב שבאתם. תוכן בוטיק תלווה אתכם לאורך כל הדרך ואנו משרתים ארגונים, מפעלים, חברות, לקוחות פרטיים, חברות קידום אתרים, חברות בניית אתרים, פורטלים, משרדי יחסי ציבור, חנויות ווירטואליות ועוד.


*מאמרים לקידום ביטויים מסוימים במנועי החיפוש:

מטרתם של מאמרים לקידום היא אחת בלבד: קידום ביטוי מסוים בתוצאות החיפוש. מאממרים לקידו לא נכתבים על בסיס מחקר, אלא פשוט מגבירים את הצפיפות של הביטוי בטקסט הכללי שבאתר - ומניעים את הגולשים לפועלה (יצירת קשר, מילוי טופס, הזמנה אונליין וכו.)

*תוכן שיסביר בדיוק על השירות או על המוצר שלי:

תיאור של השירות או המוצר אותו ברצונך לספק ללקוחותיך בהקשר של תחום עיסוק מסויים - ללא כניסה לעומקם של דברים, כגון השוואה עם שירותים מקבילים, איסוף מידע מקצועי או נתונים על הנושא - אלא הסבר ממצה על השירות עצמו בלבד.

*תוכן שיווקי לכתבות המפורסמות בבלוג של האתר:

כתיבה שיווקית של כתבות לבלוג של האתר הראשי. מלבד זאת, תכנים שיווקיים מיועדים גם לעמוד בית ועמוד אודות של אתר, לכתבות ב-Outbrain או במגזינים שונים, עמודי נחיתה, מיילים שיווקיים (ניוזלטרים) ופלטפורמות נוספות. תכנים שיווקיים נכתבים על ידי קופירייטר, ולא על ידי כותב תוכן מן השורה. תוכן זה לא מתאים לפוסטים לרשתות חברתיות כגון פייסבוק (ר' כפתור ייעודי לתוכן לרשתות חברתיות מטה בעמוד זה).

*כתיבת תוכן שיווקי לעמוד אודות של האתר העסקי:

כתיבת תוכן שיווקי המיועד לעמוד האודות באתר הראשי של העסק. מטרת עמוד אודות היא להציג את העסק בפני קהל היעד - ולעורר בו אמון.

*כתיבת תוכן שיווקי לדף הבית הראשי של האתר:

כתיבת תוכן שיווקי המיועד לדף הבית באתר הראשי של העסק. מטרת דף הבית נקבעת לפי המבנה והעיצוב שלו.


 
מספר טלפון וירטואלי
כל בית עסק נמצא במרוץ אחר לקוחות, הכנסות ורווחיות ולשם כך משקיע משאבים רבים בפרסום.
אילו רק הייתם יכולים לדעת מהו אפיק הפרסום המניב עבורכם את ההכנסות הגבוהות ביותר...
אנו מעמידים לרשותכם מערכת ניהול ידידותית לצורך מדידת כלל השיחות הנכנסות לעסק.
מערכת זו מאפשרת לבעל העסק לקבל חיווי, בקרה ומעקב אחר כלל הפונים, לבצע ניתוחים שיווקיים ולקבל עדכונים אונליין. כל זאת ועוד, יאפשרו לבעל העסק להרחיב את קהל הלקוחות, לעקוב אחר אפקטיביות הפרסום ולהגדיל את ההכנסות של העסק.


מדידת שיחות - איך בדיוק זה עובד?
מערכת המאפשרת בקרה, מעקב ובדיקה אמפירית של אפקטיביות הפרסום ומלמדת מהיכן מגיעות כלל השיחות ומיהם הלקוחות הפוטנציאליים


למי השירות מתאים?
בעלי אתרים בינהם אינדקסים ופורטלים המכילים מפרסמים רבים והמעוניינים למדוד את כלל השיחות הנכנסות למפרסמים השונים באתר שלהם
בעלי עסקים המעוניינים למדוד את השיחות הנכנסות מכלל אפיקי הפרסום השונים ולאמוד את האפקטיביות של אפיקי הפרסום
חברות שיווק קידום ופרסום המעוניינים להוכיח את הצלחת הקמפיין ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים
יצרני לידים המעוניינות לאמוד את כמות הלידים אותם מקבלים בעלי העסקים השונים בזכות הפעילות שלהם.

שלבי התהליך:
מפרסמים מספרים וירטואליים במדיות השונות.
כל מספר וירטואלי מנתב ליעד אחר או למספר יעדים.
כל שיחה שנכנסת במספרים הוירטואלים (בין שנענתה ובין שלא נענתה) נרשמת במערכת הניהול.
מערכת הניהול מאפשרת בין היתר: דוחות וסטטיסטיקות על פי מגוון רחב של חתכים, הקלטת שיחות, טעינת קבצי סאונד למתקשר או למקבל השיחה מערכת התראות למייל על פעילויות שונות בקווים, עדכון און ליין בSMS ואו במייל אודות כל שיחה שנענתה לא נענתה, התממשקויות למערכת חיצונית (מערכת לידים או CRM) 



דוחות בזמן אמת:

1. פירוט שיחות

דיווח אודות כלל השיחות הנכנסות. בין היתר הדוחות מכילים פירוט של שיחות שנענו, שיחות שלא נענו. פרטי המתקשר, זמני שיחות, אורכי שיחות. אפשרות לשליחת הודעות למתקשר היישר ממסך זה.

2. דוחות יוניק דוחות
המאפשרים פילוח של מתקשרים חוזרים, דיווח אותנטי אודות כמות השיחות הנכנסות לכל עסק לכל יעד לכל מספר בסינון המתקשרים החוזרים. דוחות אלו מאפשרים לקבל אומדן מדוייק ואמין אודות הצלחת הקמפיין או הפרסום ומאפשר בקרה איכותית.

3. ​דוחות יומיים וחודשיים
דוחות בפירוט יומי,חודשי,שנתי כולל בחירת טווח שעות. הדוחות כוללים גרפים המציגים התפלגויות וכוללים דיווחים חשובים של השיחות שהתקבלו.


עדכונים בזמן אמת

1. עדכון ב-SMS

עדכון ב-SMS בסיום שיחה
עדכון ב-SMS בסיום שיחה
אפשרות לשלוח SMS למתקשר או לבית עסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו שלא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי.

2.עדכון במייל
עדכון במייל בסיום שיחה
עדכון במייל בסיום שיחה
אפשרות לשלוח מייל לבית העסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי

3. אינטגרציה והתממשקויות
אינטגרציה והתממשקויות
אפשרות לבצע אינטגרציות למערכות חיצוניות ומערכות CRM לצורך עדכון בזמן אמת על כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה כולל מידע חשוב אודות השיחה ועבודה מול מערכת ה-WS ב-API


מערך התראות למייל

דוחות תקופתיים

הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות הפעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות

דוחות אי פעילות
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אי פעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות וזאת לצורך מעקב אחר הקווים שלא התקבלו בהם שיחות ותיקון בהתאם.

דוחות מגוונים
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אורכי שיחה, מתקשרים חוזרים ומספרים פנויים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות.

תכונות נוספות:

הקלטות שיחה
אפשרות להקליט את כלל השיחה הנכנסות כולל אפשרות הורדת השיחות למחשב האישי ושמירת כלל נתוני השיחה.

רשימה שחורה
הזנת מספרים בודדים או רשימת מספרים שאינכם מעוניינים שיחייגו לכלל המספרים שלכם.

Call2me
אפשרות לשיחה חוזרת המקשרת בין בית העסק למבקש הפנייה.

 
מעוניינים? צרו קשר
עוד מאותו נושא
אין לכם נגישות?
שתפו
תודה על פניתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.
fusion-studio
מעוניינים למכור באינטרנט?
בניית אתר חנות זאת מומחיות שלנו. אנו מפתחים חנויות וירטואליות עם מערכת ניהול נוחה וידידודית, לצפיה באתרי חנות לחצו כאן, לפתיחת חנות וירטואלית אתם מוזמנים להשאיר פרטים כאן.